1. Vytvořte internetové stránky, které mají RELEVENCI a KONTEXT. Když se zamyslíte nad tím, jak funguje Google, je vám jasné, že pokud se vaše stránky budou líbit uživatelům Google, budou se líbit právě i Google, protože čistě jenom od analýzy samotných slov se začal tento vyhledávač spíše posouvat právě k tématům a kontextu a jejich vzájemných vazeb. Proto je schopen rozpoznávat opravdu kvalitní a relevantní obsah a zvýhodnit takové stránky vyšší pozicí ve vyhledávači.
2. Jakmile se vrhnete na to, aby vaše texty byly relevantní a kvalitní, je potřeba si uvědomit, že ty nejvýše postavené weby ve vyhledávačích mají na každé stránce více, než 900 slov. Pokud jde o blog, tak právě pro vyhledávače je ideální 2000 až 2450 slov na článek. Uživatelé však nejraději čtou články, kde je kolem 1600 slov.
3. Ať už se vám to líbí nebo ne, doba pokročila a lidé mají možnost na stránky dávat obrázky, fotografie a videa. Lidé je také rádi vidí, protože je snadněji vstřebají. V některých článcích se můžete dočíst, že zpracujeme takový obsah třicet tisíc krát rychleji než text. Samozřejmě přitahují videa a fotografie pozornost, pokud jsou opravdu relevantní k obsahu daného blogu, e-shopu či prostě internetových stránek. Jestliže i vy se rozhodnete na svoje stránky dát obrázky, dbejte na to, aby měl vždy obrázek popis. Použitím videí a obrázku docílíte toho, že takové články a stránky budou více sdílené na sociálních sítích. Zkuste se zaměřit na pravidlo, že každý jeden obrázek bude na stránce po každých cca tři sta slovech.
Při tvorbě nezapomeňte samozřejmě nikdy na kvalitní gramatiku a správný pravopis a dobře stylisticky postavené články. Je potřeba také texty přizpůsobovat cílové skupině. Protože, pokud je stránka určená technické věci a vzdělaným inženýrům, neměli byste psát za použití slangu, pokud je naopak například blog určen náctiletým, není třeba házet odbornými výrazy.